Heb jij iets vervelends meegemaakt? Ben je weggestuurd?
Speciaal hiervoor hebben wij ons Melkpunt in Actie team opgericht!
Wil je onze hulp inschakelen neem dan contact op via info@melkpunt.nl of via 1 van onze Social Media kanalen.
Facebook.com/melkpunt – instagram.com/melkpunt – twitter.com/melkpunt
Stichting Melkpunt biedt hulp aan moeders die zijn benadeeld omdat ze ergens niet prettig konden voeden of kolven. Hiervoor bieden wij allereerst een luisterend oor. Daarnaast kunnen wij samen met jou een strategie bedenken om het betreffende bedrijf aan te spreken en samen tot een oplossing te komen waar alle partijen tevreden mee zijn. Wij streven naar een mentaliteitsomslag waardoor dit steeds minder nodig zal zijn.
Bij het ontvangen van een klacht ondernemen wij actie!
Klachten worden ingediend als bijvoorbeeld een moeder niet welkom was om te voeden of te kolven.
Hier geven wij inzicht in onze handelswijze: wat is de melding, welke actie hebben wij ondernomen en welke conclusie kunnen wij hieruit trekken.
Heb je een leuke of juist vervelende ervaring ergens meegemaakt? Laat dan een beoordeling achter! De vervelende ervaringen pikken wij ook op met ons #melkpuntinactie team.